DuList PROMO

FRESH CORNER SLAVI 10 GODINA Milijuni šalica kave, milijuni hot dogova i nova nagradna igra

ina slika

Fresh Corner ove godine obilježava desetljeće postojanja. Od otvaranja 2015. godine do danas, prerastao je u nezaobilaznu destinaciju za predah na putu i postao brend koji kupci povezuju s kvalitetnom kavom, svježim zalogajem i ugodnim odmorom. Samo u prvih osam mjeseci ove godine posluženo je više od 6 milijuna šalica kave, gotovo 5 i pol milijuna hot dogova te više od milijun sendviča, što jasno pokazuje koliko je Fresh Corner omiljen među putnicima.

Na Ini u Fresh Corneru posebno se izdvaja ponuda kave. Na barista aparatima priprema se 100 % arabica iz Brazila, dok kupci na samoposlužnim aparatima mogu popiti kvalitetnu mješavinu arabice i robuste. Brojke pokazuju i koji su omiljeni proizvodi na INA maloprodajnim mjestima. Od bogate ponude kave najviše se bira kava s mlijekom koju pripremaju baristi, dok je među hot dogovima najpopularniji hot dog Original. Odnedavno se na odabranim INA lokacijama jedu i odlični burgeri, ćevapi te druga gotova jela. Tako Fresh Corner već godinama uspješno nadilazi uobičajenu sliku benzinske postaje i pretvara je u mjesto ugodnog predaha.

-Fresh Corner je u proteklom desetljeću postao sinonim za kvalitetnu kavu i brzi, ali svjež i kvalitetan obrok na putu. Milijuni prodanih kava i hot dogova dokaz su povjerenja naših kupaca, a nama su dodatna motivacija da stalno ulažemo u ponudu i iskustvo koje pružamo. Ponosni smo što slavimo 10. rođendan upravo s našim vjernim gostima, poručuje Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.

Veliki jubilej dodatno je obilježen i novom nagradnom igrom, koja je počela 18. kolovoza i trajat će sve do 26. listopada. Svako točenje vrhunskih INA goriva donosi priliku za osvajanje tjednih nagrada – JBL slušalica ili zvučnika, a glavna nagrada ostavlja bez daha. INA i JBL će jednu osobu, koja će imati najviše sreće, odvesti na putovanje iz snova u vrijednosti 10.000 eura. I to po vlastitom izboru.

A kako igrati?
Za svako točenje 25 litara ili više:

• Class Plus goriva dobivaš jednu QR karticu
• Class Plus Premium goriva – cijena je praktički ista kao običnog, a dobivaš dvije QR kartice
• meni koji uključuje dva hot doga i Coca-Colu, dobivaš još jednu QR karticu.
Taj mali kartonski dodatak krije ulaznicu u nešto sasvim drugačije. Otvaraš INA Loyalty aplikaciju, skeniraš kod, prihvatiš pravila i… čekaš.

-Naš je cilj da se kupci osjećaju dobrodošlo na svakoj INA lokaciji. Nije riječ samo o kavi ili obroku, već o toplom dočeku, osmijehu i osjećaju da ste stali na mjesto koje brine o vama. Upravo je to gostoprimstvo ono što Fresh Corner i Inu čini posebnim, zaključuje Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.

Pogled u budućnost
U sljedećem desetljeću INA nastavlja razvijati ponudu u skladu s navikama i željama putnika. Fokus je na još većem naglasku na kvaliteti usluge i ponude Fresh Cornera, ali i na širenju i modernizaciji mreže maloprodajnih mjesta. Planirana su dodatna ulaganja u digitalizaciju, kroz INA Loyalty aplikaciju i nove načine personaliziranog pristupa kupcima, kao i u održiva rješenja koja odgovaraju modernom putniku.
Danas Fresh Corner posluje na više od 1300 lokacija diljem Europe, a u ovoj jubilarnoj godini potvrđuje svoju ulogu pouzdanog suputnika i mjesta za gostoprimstvo koje čini svako putovanje ugodnijim.

Pročitajte još

SPORTSKA ANALITIKA U DIGITALNOM OBLIKU Kako podaci mijenjaju razumijevanje igre

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

TONČI HULJIĆ & MADRE BADESSA NA ORSULI Darujemo dvije ulaznice!

Dulist.hr