Grad

FOTO Ovako će izgledati ‘2016. – Godina sv. Vlaha’

sveti vlaho vizual 021215 5

Rad ”Sveti Vlaho + Dubrovnik”, autorica Made Milićević i Nore Mojaš pobjednik je natječaja za vizualni identitet za projekt ‘2016. – Godina sv. Vlaha’, rekla je u srijedu u Dubrovniku zamjenica gradonačelnika Tatjana Šimac Bonačić.

Kako je na predstavljanju rezultata rekla Šimac Bonačić, svrha projekta je obilježavanje 1700-te obljetnice mučeničke smrti svetog Vlaha, ali i podizanje razine svijesti o značenju dubrovačkog Parca.
– Radovi su morali objediniti i vjersku i svjetovnu komponentu koja se temelji na snažnoj i kontinuiranoj tradiciji štovanja sveca zaštitnika Dubrovnika te oblikovanja ukupnog dubrovačkog prostora – rekla je Šimac Bonačić te dodala kako se zbog velikog značaja obljetnice primijenilo najviše standarde u oblikovanje vizualnog rješenja.
Jedna od autorica Nora Mojaš istaknula je kako su se u osmišljavanju i izradi rješenja vodili željom za objedinjavanjem cerimonijalnog i festivnog u Festi svetog Vlaha.
– Krenuli smo od monograma, a želja je bila objediniti sve ono što Sveti Vlaho znači Dubrovniku i ljudima. Naš monogram objedinjuje ono cerimonijalno i festivno u Festi svetog Vlaha, a želja je bila raspoloženje Svetog Vlaha prenijeti na cijelu godinu – rekla je Mojaš te dodala kako su htjeli i iskomunicirati zajedništvo koje sveti Vlaho predstavlja stoljećima.
Made Miličević naglasila je kako je dominantna boja rješenja ‘prljavo zlatna’, koja je duboko utkana u dubrovačku tradiciju.
– Boja je možda neočekivana, ali je duboko utkana u našu tradiciju. Od narodnih nošnji do relikvija –  rekla je Miličević.
Prema obrazloženju ocjenjivačkog suda ”prvonagrađeni rad “Sveti Vlaho + Dubrovnik” najcjelovitije odgovara propozicijama natječaja i komunikacijskim zahtjevima projektnoga zadatka imajući u vidu svjetovnu i duhovnu dimenziju obljetnice. Predloženi rad na jednostavan i tipografski artikuliran način formulira rješenje vizualnoga identiteta objedinjujući u sebi pojmove Sveca i Grada (SB + D)”, ističu iz ocjenjivačkog suda te dodaju kako se ”u primjerima razrade vidi mogućnost kvalitetne uporabe u najrazličitijim situacijama, medijima i formatima, te dobro funkcionira i u malome i velikome mjerilu, a pohvalno je i promišljanje sustava komunikacije unutar identitetskih postavki”.
Druga nagrada pripala je radu ”Festa” autora tvrtke Šesnić & Turković, a na trećem mjestu je rad ”Ruke Svetog Vlaha” autora tvrtke Prospekt.
Inače, na natječaj je pristiglo 25 prijava, od čega je razmatrano 15 radova.

Pročitajte još

[FOTO] U SURADNJI S DOMOUPRAVOM Energetski obnovljena zgrada u Lapadu!

Dulist

Raspisan je javni natječaj za zakup 15 garažnih mjesta u Mokošici!

Dulist

Peteročlanoj obitelji uručeni ključevi gradskog stana

Dulist