Povodom 45. obljetnice upisa u povijesne jezgre Dubrovnika na UNESCO-ov Popis svjetske baštine, sinoć je na Tvrđavi Lovrjenac izvedena glazbeno-scenska predstava ‘Hekuba’, nastala prema tekstu Marina Držića i Lodovica Dolcea, a u režiji Sande Hržić.
Ansambl Dialogos i Katarina Livljanić te Kantaduri i Joško Ćaleta donijeli su nam priču o osveti tragične Hekube, jedne od najpoznatijih žena grčke mitologije, a njihov izražajan nastup, koji je isprepleo grčki mit s renesansnim interpretacijama, festivalska publika nagradila je dugotrajnim aplauzom.
U ulozi Hekube našla se Katarina Livljanić, Francisco Mañalich kao duh Polidora, Poliksena i Polinesto, Tonko Podrug kao Ulise, Milivoj Rilov kao Agamemnon te Srećko Damjanović u ulozi sluge. Kreacija ansambla Dialogos križa Dolceovu i Držićevu verziju priče o slavnoj grčkoj tragediji, a Grci i Trojanci pjevaju i suprotstavljaju se na starim talijanskim i hrvatskim dijalektima u ovom djelu za solo pjevače, instrumentaliste i malu skupinu tradicijskih pjevača iz Dalmacije koji komentiraju radnju poput kora. Glazba Hekube rađa se u Dialogosovu laboratoriju koji improvizacijskim tehnikama crpi u dubrovačkim i venecijanskim izvorima 16. stoljeća, te u oporoj tradicijskoj glazbi dubrovačke regije sačuvanoj do danas.
Katarina Livljanić, pjevačica i muzikolog, međunarodni je stručnjak za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe ranoga srednjovjekovlja. U Parizu je doktorirala na problemima usmene i pisane tradicije srednjovjekovne glazbe i usavršavala se u pjevanju. Predaje srednjovjekovnu glazbu na pariškome sveučilištu Sorbonne. Tijekom školske godine 1997/1998. i 2002/2003. bila je gostujući predavač na sveučilištu Harvard u Sjedinjenim Državama. Autorica je izdanja antifonarija iz Montecassina u prestižnoj zbirci Paléographie Musicale koju su u 19. stoljeću pokrenuli benediktinci u Solesmesu.
S ansamblom Dialogos, kojega je osnovala 1996., Livljanić izvodi srednjovjekovni repertoar i vlastite originalne glazbeno-scenske projekte temeljene na srednjovjekovnim izvorima. Projekti Dialogosa bili su hvaljeni u novinama kao što su ‘Le Monde’, ‘Le Figaro’, ‘Diapason’ te ‘New York Times’. Osim što su bili hvaljeni u novinama, ansambl je nastupao i u najvećem broju europskih zemalja među kojima: Cité de la musique u Parizu, Bozar u Bruxellesu, Edinburgh International Festival, WDR sezoni u Kölnu, Festivalima u Utrechtu i Antwerpenu, gdje je 2012. godine Katarina Livljanić bila i gostujući umjetnički savjetnik. Nastupili su još i u SAD-u, Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi, uključujući brojne radio i TV produkcije.