Aktualno

FLIX BUS SE ISPRIČAO ZBOG HOROR VOŽNJE Ipak kažu da identitet vozača ne mogu otkriti

flixbus new mobility free for editorial purposes
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Podsjetimo, u vožnji na liniji Dubrovnik – Zagreb 29. lipnja, putnici su dio puta proveli u smradu fekalija, na podu je bila povraćotina, a vozači su odbili očistiti autobus, sada je stigao i odgovor FlixBusa na ovaj događaj.

– Žao nam je zbog iskustva koje su putnici imali na spomenutoj vožnji, stoji u uvodu odgovora.

Iz kompanije navode da im je sigurnost i zadovoljstvo putnika apsolutni prioritet te da su odmah nakon dojave kontaktirali svog operativnog partnera, koji je zadužen za spornu liniju.

Prema njihovim riječima, već je provedena ‘prvotna interna provjera‘.

– Vozači su upozoreni na ponašanje te im je određena ponovna edukacija o higijenskim protokolima i ophođenju prema putnicima, kažu iz FlixBusa.

Ne mogu otkriti identitet vozača

Ipak, ključna informacija ostaje nepoznata: tko je zapravo bio zadužen za vožnju?

– Zbog prirode poslovne suradnje, ne možemo otkriti identitet operativnog prijevoznika, poručuju iz FlixBusa, no dodaju kako ‘svi njihovi partneri potpisuju obvezu o pridržavanju visokih standarda koje FlixBus zahtijeva‘.

U konkretnom slučaju, ti standardi uključivali su: autobus u kojem su sjedala poderana, ventilacijski otvori zalijepljeni trakom, vatrogasni aparat bačen na pod, izlaz za nuždu bez alata za razbijanje stakla i mjesto prekriveno ostatkom povraćanja, koje osoblje nije očistilo prije nego su se ukrcali novi putnici. Putnik kojem je to bilo dodijeljeno mjesto, dobio je u ruke toaletni papir i krpu – uz napomenu da to sam počisti ako želi sjesti, piše Jutranji list.

Nepodnošljivi mirisi

Miris u autobusu tijekom vožnje postajao je sve nepodnošljiviji, a osoblje je, prema iskazu putnika, tek naknadno pokušalo staviti komad kartona preko mrlje – nedovoljan da je u potpunosti pokrije.

Iz FlixBusa kažu da ‘kontinuirano rade s partnerima na podizanju kvalitete i održavanju propisanih standarda‘ te pozivaju nezadovoljne putnike da im se izravno jave putem službene stranice, u rubrici Pomoć.

U odgovoru kompanije nije spomenuta nikakva mogućnost kompenzacije za putnike koji su putovali u takvim uvjetima. Među njima su bili i strani državljani te grupa osnovnoškolaca. Također, nije navedeno je li autobus uopće prošao tehnički pregled ili kako se ovakvi propusti mogu spriječiti u budućnosti.

Nakon ove vožnje, u kojoj su putnici doslovno morali birati između stajanja ili sjedenja u povraćotini, ostaje upitna stvarna kvaliteta skupe usluge vožnje koju Flixbus nudi.

Pročitajte još

OD 1. SRPNJA DO 31. KOLOVOZA Pogledajte ljetno radno vrijeme Dubrovačkih knjižnica

Dulist

HTZ raspisuje natječaje za direktore u ključnim turističkim tržištima – slijede Berlin, Milano, Pariz, Bruxelles i New York

Dulist

NAVIJAČI DARUJU KRV Izdvojite malo vremena kako biste spasili nečiji život

Dulist