Hrvatska

FERRAGOSTO U Hrvatskoj dnevno boravi više od 66 tisuća Talijana

pile guzva turisti12

Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 579 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1,3 posto u dolascima i 2,4 posto u noćenjima. Pozitivni rezultati ostvareni su i u srpnju tijekom kojeg su talijanski turisti ostvarili 209 tisuća dolazaka i 1,1 milijun noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rastod 1,5 posto u dolascima i3 posto u noćenjima.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglašava kako su navedeni rezultati odlični pokazatelji zaFerragosto, razdoblje kada u hrvatskim destinacijama boravi najveći broj talijanskih turista. „Glavnina turističkog prometa s tržišta Italije tek slijedi što potvrđuju i najave za kolovoz i prvu polovinu rujna od strane ključnih partnera, turoperatora i agencija. Rezultat je to kontinuirane i proaktivne promotivne strategije koja uključuje brojne marketinške i PR kampanje, ali i odličnu suradnju s talijanskim partnerima“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik daljnjeg rasta turističkog prometa s ovog tržišta.

Talijani na putovanja najčešće idu automobilom i to gotovo 60 posto, potom avionom, njih 20 posto te slijede putovanja vlakom, busom i brodom. Vezano za rezervaciju putovanja, oko 56 posto Talijana svoja putovanja rezervira izravno, 37 posto uopće ne rezervira, dok oko 7 posto njih svoja putovanja rezervira preko agencije. Od smještaja u Hrvatskoj preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku, a u posezoni posebice zdravstveni turizam.

„Na tržištu Italije odradili smo ključne promidžbene aktivnosti što je vidljivo po postignutim rezultatima, ali i po brojnim pozitivnim objavama koje svakako pridonose kreiranju pozitivnog imidža i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom važnom tržištu. Tradicionalno Talijani najviše putuju u kolovozu, a omiljene inozemne destinacije su im Grčka, Španjolska i Hrvatska gdje najčešće putuju u Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio naše zemlje, posebno Zagreb“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.

Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u talijanskim medijima.Uoči glavne turističke sezone najviše se pisalo o hrvatskim otocima i obali, ljetnim festivalima, lokacijama gdje je snimana popularna serija „Igra prijestolja“, nacionalnim parkovima, prekrasnim plažama, a objavljene su i detaljne reportaže o putovanjima na motociklima i kamperima. Specijalizirani časopis „Caravan e Camper“ posvetio je svoju naslovnicu Korčuli nazvavši ju bezvremenskom, dok naslovnicu popularnog magazina „Dove“ krasi Vrbnik na otoku Krku, odnosno hvarska polja lavandei Makarska rivijerakoji krase naslovnicu časopisa „Bell’Europa“. U lipanjskom izdanju specijaliziranog magazina za jedrenje „Il giornale della Vela“ objavljena je detaljna reportaža o jedrenju o Hrvatskoj donoseći niz informacija gdje jedriti u Hrvatskoj, u kojim valama odmoriti, koje destinacije na otocima i obali posjetiti, a sve navedeno ilustrirano je atraktivnim fotografijama od kojih seKornati nalaze na samoj naslovnici.

Izvor: HTZ

Pročitajte još

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist

PROBLEMI SE NASTAVLJAJU Što činiti ako vam pošiljka kasni ili se izgubila?!

Dulist