DuList IN

Dubrovniku ogromna reklama u utjecajnom američkom mediju

CMA banje beach

U članku ‘The New York Timesa’ od 8.lipnja, u tiskanom i online izdanju, pod naslovom ‘Pet vrhunskih destinacija za ljeto’, s naslovnom fotografijom Dubrovnika, naglašava se da Amerikanci planiraju putovati ovo ljeto više nego prošlo, najviše zbog bijega od nesigurnosti. Hrvatska je uvrštena među pet vrhunskih destinacija koje novinar Shivani Vora preporučuje za ovo ljeto i nalazi se na prvom mjestu, a slijede Grčka, Južnoafrička Republika, Maldivi i Italija. Upravo Hrvatsku u članku svrstavaju među najsigurnije zemlje, što je trenutno jedan od najvažnijih čimbenika kod izbora turističke destinacije. U članku je citiran Josh Alexander, savjetnik za putovanja putničke agencije Protravel International iz New Yorka, čiji su se mnogi klijenti baš ovo ljeto odlučili odmarati u Hrvatskoj : ‘Hrvatske plaže su fantastične, hrana je ukusna i Hrvatska ima zanimljivu kulturu i bogatu povijest. Što još poželjeti?’

Nekim putničkim agencijama je buking za Hrvatsku porastao za 30 %, a nekima čak i za 50 %, u odnosu na prošlu godinu.

Hrvatska turistička zajednica, putem Predstavništva New York , od 2015. godine punopravni je član ‘Virtuosa’ vodećih međunarodnih mreža putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance okuplja i nacionalne turističke organizacije. Turistička zajednica grada Dubrovnika , uključila se u ovaj marketinški projekt da bi se povećala ‘vidljivost’ Dubrovnika na ogromnom tržištu SAD- posebno u segmentu luksuznih putovanja.Mreža ‘Virtuoso’ ima godišnji promet od više od 14 milijardi američkih dolara , što je čini najznačajnijom organizacijom u industriji luksuznih putovanja.
Direktorica TZ grada Dubrovnika Romana Vlašić u ožujku je prošle godine putem Interneta održala ‘Webinar’ za 161 predstavnika agencija iz američkog sustava ‘Virtuoso’ kao dio edukativnog programa Advisor Development Training – Learning Engagement Advisor Program (L.E.A.P.). prezentirajući Dubrovnik, s ciljem boljeg upoznavanja turističke ponude s posebnim osvrtom na visokokategorinke, izlete u okolicu, festivale, gastronomiju i sve segmente ponude koji mogu biti zanimljivi gostima visoke platežne moći. Sudionici ‘Webinara’ imali su mogućnost postavljanja pitanja putem posebnog ‘Question boxa’ na koja je Romana Vlašić odgovarala nakon završetka prezentacije.
Američko tržište je izuzetno važno za Dubrovnik, te ostavaruje stalni porast. U 2016.godini bilo je 80 961 američkih turista, koji su ostvarili 234 984 noćenja. Od 1.siječnja do 10.lipnja 2017. u Dubrovniku je boravilo 30 372 američkih turista , što je 41 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a ostvarili su 91 128 noćenja, što iznosi 42 posto više nego 2016.godine. Nakon Britanaca, Amerikanci su od početka godine drugi po redu na top listi zemalja odakle dolazi najveći broj turista u Dubrovnik.

 

Pročitajte još

FASHION BALL DUBROVNIK Donatorska modna večer za Dom Maslina

Dulist

[POSAT SLAVI 20 GODINA] Poseban jelovnik dostupan do kraja mjeseca!

Dulist.hr

VEČERAS U LAZARETIMA Chui i Jerko Jurin Quartet

Dulist