Dubrovnik, Zagreb i Istra još su jednom predstavljeni kao vrlo atraktivne i tražene destinacije među američkim turistima više platežne moći, zahvaljujući suradnji Virtuoso konzorcija i triju turističkih zajednica koje dugi niz godina ulažu u promociju u sjevernoameričko tržište – Turističke zajednice grada Dubrovnika, Turističke zajednice grada Zagreba i Turističke zajednice Istre.
Naime, najnoviji projekt Virtuoso Digital Destination (VDD) osigurao je veći prostor i platformu za opsežniju prezentaciju ponuda navedenih destinacija, edukaciju te interakciju s Virtuoso mrežom agencija i turističkih savjetnika. Zahvaljujući spomenutim turističkim zajednicama, Zagreb, Dubrovnik i Istra su prve europske destinacije koje sudjeluju u Digital Destination projektu, odmah nakon Australije, Kanade i Los Cabosa. VDD projekt osmišljen je u cilju poboljšanja iskustva korištenja Virtuoso.com, vodećom globalnom mrežom specijaliziranom za iskustvena i luksuzna putovanja, nudeći sveobuhvatnu platformu posvećenu atraktivnim odredištima.
-S obzirom na dosadašnje uspjehe u privlačenju američkih turista, vjerujemo da će sudjelovanje u Virtuoso Digital Destination projektu dodatno unaprijediti našu turističku ponudu i učvrstiti poziciju Dubrovnika kao prestižne destinacije na globalnoj razini. Ova suradnja omogućit će nam da se detaljnije predstavimo i pokažemo sve čari Dubrovnika kroz prilagođene marketinške kampanje i sadržaje visoke kvalitete, naglašavajući autentičnost i jedinstvenost našeg Grada. Možemo se pohvaliti nizom ponuda za luksuzne putnike, uključujući posjete povijesnim znamenitostima, vrhunske gastronomske doživljaje i luksuzan smještaj. Izravni letovi između Dubrovnika i Sjedinjenih Američkih Država ne samo da olakšavaju putovanje, već i omogućuju većem broju turista da dožive sve što naš grad nudi, od predivnih plaža i otoka do kulturnih događanja svjetske klase. Američko tržište je u porastu svake godine, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu, u 2024. bilježimo rast od 13 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima. Ova impresivna statistika potvrđuje rastući interes američkih turista za Dubrovnik, čineći naš grad nezaobilaznom destinacijom za luksuzna putovanja – izjavio je direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miroslav Drašković.
U kreiranju sadržaja Dubrovnika Zagreba i Istre sudjelovali su i djelatnici navedenih turističkih zajednica, Virtuoso tim i tri poznata novinara, vrlo dobra poznavatelja ljepota Hrvatske – Kristin Vuković, David Farley i Alex Crevar, a sadržaj je dostupan na: https://www.virtuoso.com/travel/destinations/europe/croatia