Turistička zajednica pripremila je kampanju promocije Dubrovnika pod nazivom ‘Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you’, koja će se provoditi putem društvenih mreža.
Promocija, rečeno je na sjednici Turističkog vijeća TZ-a grada Dubrovnika, kreće od sutra, 1. svibnja, a bit će usmjerena na emitivna tržišta poput Skandinavije, Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke, Slovenije. Kampanja će se prikazivati i na domaćem tržištu te će se postupno uključivati tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio linije, a za što je iznimno važna aktivacija dubrovačke zračne luke.
Na današnjoj sjednici donesena je odluka o smanjenju plaća u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika od 15 posto, a direktorica Ana Hrnić zadužena je da do 1. lipnja 2020. godine Turističkom vijeću dostavi prijedlog nove sistematizacije radnih mjesta i reorganizacije rada Turističke zajednice grada Dubrovnika.
Turističko vijeće ujedno je usvojilo i Statut Turističke zajednice grada Dubrovnika.