Krstaš Dubrovnik pobjednik je najduže i najzahtjevnije, 225 nautičkih milja duge Jadranske regate, njenog osmog izdanja. Brod Jedriličarskog kluba Orsan iz Dubrovnika bio je najbrži brod regate po realnom vremenu (35 sati, 34 minute i 49 sekundi) te najbrži po ORC-u i IRC-u.
Dubrovnik je prošao ciljem 42 sekunde brže od krstaša Ola, prošlogodišnjeg pobjednika, dok je treća bila Austria One.
Start je bio 1. svibnja u 11 sati. Krenulo se od Visa prvo put Svetog Andrije, potom do Palagruže te do Visa. Orsanov Dubrovnik je okrenuo prvi oko Svetog Andrije. Ola Jedriličarskog kluba Marina Kaštela za čijim je kormilom Toni Bulaja Vepar je prema Palagruži preuzela nakratko vodstvo, ali oko Palagruže je opet Dubrovnik prvi okrenuo. Dubrovnik je na cilju bio 3. svibnja u 22 sata, 34 minute i 49 sekundi.
Tako je novi krstaš Orsana u svom prvom nastupu na Jadranskoj regati ostvario je trijumf nakon gotovo 36 sati neprekidnog jedrenja te preuzeo primat na Jadranskoj regati od Jedriličarskog kluba Marina Kaštela čiji su brodovi Ola i Austria One.
Kormilo Dubrovnika bilo je u rukama Tončija Kordića i Denisa Vukasa, a u posadi su bili još Dario Kulišić, Srđan Kurajica, Maro Kurajica i Srđan Žugović.
Podsjetnik, krstaš Dubrovnik je prvi regatni brod napravljen u Hrvatskoj od njene samostalnosti. Napravljen je u brodogradilištu Enavigo. Dug je 12 metara te vrijedan oko dva milijuna kuna. Porinut je u more u ljeto prošle godine.
U 80 godina dugoj povijesti kluba brod Bobara je nizao uspjehe na velikim regatama. Kada je porinut krstaš Dubrovnik, svi su poželjeli da i on proslavi svoj Grad i Klub kao što je to desetljećima činila Bobara.