Niz promotivnih aktivnosti TZ grada Dubrovnika početkom ove godine usmjeren je dalekom indijskom tržištu, jednom od najbrže rastućih svjetskih tržišta. Tijekom 2015. godine u Dubrovniku je boravilo oko 5 tisuća indijskih gostiju koji su ostvarili dvanaestak tisuća noćenja, pa je očito kako postoji ogromni prostor za povećanje učinaka, koji se i očekuju ponajprije zahvaljujući bollywoodskom spektaklu FAN i navici Indijaca da obilaze destinacije koje su bile kulise za filmska snimanja njihovih mega-spektakla.
U suradnji putničke agencije Uniline i agencije Udaan India, na studijskom putovanju u Hrvatskoj boravilo je pedesetak predstavnika indijskih putničkih agencija. Turistička zajednica grada Dubrovnika, za ovu značajnu studijsku grupu , priredila je posebnu prezentaciju na kojoj su predstavljene turističke mogućnosti Dubrovnika.
Prije nekoliko dana u prestižnom izdanju Mumbai Mirror kao i na njihovom news-portalu objavljen je napis o Dubrovniku, autorice Kalpane Sunder, indijske freelance novinarke koja je kao gošća TZ grada Dubrovnika boravila u našem gradu u lipnju 2015. godine. Agencija Udaan India nastavlja s „trendsetting“ pristupom u izdavanju viza, pa se upustila u novu ideju pod nazivom “Namaste Croatia” s ciljem promoviranja Hrvatske u pet zemalja – Indija, Nepal, Šri Lanka, Butan i Bangladeš.
Također, početkom sljedećeg mjeseca, od 4. do 7.travnja u organizaciji udruge European Cities Marketing koje je Dubrovnik dugogodišnji član i njihovih partnera globalne kompanije TMF, u tri indijska grada organiziraju se radionice o kongresnoj industriji, na kojima će biti izvrsna prigoda za promociju Dubrovnika kao atraktivne kongresne i ‘must see’ destinacije.