DuList IN

Dubrovčanin pokrenuo “Facebook” za poslovnjake

mybusiness card

Dubrovčanin Mario Urlić pokrenuo je nedavno poslovni portal 'MyBusinessCard' koji bi trebao povezivati sve poslovne subjekte, za početak u Hrvatskoj, a kasnije se proširiti na regiju i Europu.

Poslovnom svijetu portal služi za reklamiranje i povezivanje, a privatnim korisnicima to će biti najbrži i najdetaljniji pretraživač. Sam vlasnik portala usporedio ga je s Facebookom. Ta društvena mreža povezala je privatni svijet, a s  portalom 'MyBusiessCard' Dubrovčanin planira povezati poslovni svijet.  

– Na ideju sam došao tako što sate i dane provodim na internetu i uvijek nešto tražim. Google je odlična tražilica, ali ako tražim tvrtku koja se bavi primjerice izradom internet stranica u Zagrebu, Google izbaci niz rezultata koje nemaju veze sa traženim pojmom, pa se izgube sati na pretraživanje i istraživanje. Na ovaj način, posjetitelj ili registrirana tvrtka vrlo brzo dolaze do potrebnih informacija. Dovoljno je primjerice upisati županiju, sektor informatika i rezultat je tu za par sekundi, a na profilu tvrtke postoje sve potrebne podatke, pa i oglasi, slike…- rekao je Mario Urlić, project manager tvrtke Inner IT&Marketing za Liderpress.hr.

Portal funkcionira na način da se tvrtke same registriraju na portalu i otvore svoj profil kojim upravljaju. Mogu stavljati besplatne reklame, objavljivati novosti, povezivati se s poslovnim partnerima, dok posjetitelji mogu, bez registracije, pregledavati profile i tražiti proizvode i usluge. Portal funkcionira kao klasičan pretraživač, razvrstan po županijama i poslovnim sektorima, sa Google mapom za određivanje točne lokacije same tvrtke prijavljene na portal.

Na projektu se radilo godinu dana, programersku dio posla odradila je tvrtka Logit IT iz Zagreba, a portal je krenuo s radom 15. siječnja. Spremna je i verzija na engleskom jeziku. U izradi su verzije za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Sloveniju, a sve inačice bit će lansirane tijekom ove godine.

– Iako su spremni modeli, za sada nisu mogući zakupi komercijalnih oglasa. Naime, cijeli projekt financiramo iz vlastitih sredstava i komercijalno oglašavanje ćemo omogućiti isključivo ako projekt zaživi i postane interesantan tisućama korisnika i posjetitelja. Ne želimo tražiti od klijenata nikakve novce, ako im za to nećemo donijeti profit – rekao je Urlić za Lider.

Pročitajte još

LJETNO KINO SLAVICA Premijera filma mladog dubrovačkog redatelja Franka Dujmića

Dulist

ZAVRŠEN PETI FESTIVAL Lopud još jednom potvrdio status otoka koji živi kroz umjetnost

Dulist

ANTE DROPULJIĆ Od sporta do restorana s Michelinovim zvjezdicama i kuhanja za slavne face!

Marijana Tadić