Na pohvalu gospođe Vesne Katavić, koju je uputila direktoru hotela Neptun Ivu Sabljiću, na redakcijski mail DuLista, stigla je i reakcija jednog našeg čitatelja (podaci poznati uredništvu). Naš sugrađanin nam je, naime, iznio i svoje iskustvo s djelatnicima istog hotela kojega donosimo u cijelosti:
-Već preko 15 godina se kupam na istom mjestu koje je navela i gospođa Katavić. U petak, 21. srpnja 2017. godine, s prijateljem sam došao na plažu u popodnevnim satima.
U nemogućnosti da stavim šugaman na betonirani dio plaže iste smo stavili na ležaljke koje su bile prazne uokolo (sigurno 80 posto ležaljki je bilo prazno). Većina kupača na tom dijelu plaže su bili domaći (neka posebna vrsta?). Oko 18 sati je došao djelatnik plaže i upitao nas jesmo li gosti hotela. Nakon što smo negativno odgovorili, rekao nam je da se moramo dignuti s ležaljki. Ja sam ga zamolio da digne prazne ležaljke jer ih nema pravo držati na plaži, a i mi nemamo gdje drugo staviti šugamane. Na to je djelatnik rekao da su na ležaljkama bili gosti, ali je kolega zaboravio dignuti ležaljke (zamislite zaboravio dignuti 50-ak ležaljki). Nakon što sam se, za razliku od 10-ak domaćih koje je potjerao s ležaljki, odbio maknuti s tog mjesta zaprijetio mi je da će poslati bager po mene da me digne (da, dobro ste pročitali – bager).
On zasigurno nije kriv za tu situaciju, netko mu je rekao da tjera ljude s tog djela plaže. Tko? Možda gospodin kojeg hvali gospođa Katavić. Ne kažem da gospođa Katavić ima samo dobra iskustva na plaži, ali želim da se čuje i druga strana medalje. Također, ako gospodin direktor brine i o domaćim kupačima, zašto 160 metara nema skalice za ući-izaći iz mora, već se ona nalazi na mjestu gdje se kupaju hotelski gosti? U ovih 160 metara je gotovo nemoguće djeci i starijim ljudima izaći iz mora. I za kraj, zar postoj termin dijela plaže za goste i za domaće? Zapitam se je li članak na koji se referiram samo nečija reklama? – napisao nam je čitatelj.