Grad

DOBRODOŠLI U… osamdesete!

Welcome to Dubrovnik 02

Da slika govori tisuću riječi, znaju i mala djeca, a vizualni dojam (za)uvijek ostaje u sjećanju nakon prvog susreta. Na taj način funkcioniraju mnogi marketinški i PR alati, trudeći se svojstveno da se neki proizvod, brand ili nešto treće što bolje približi javnosti, primami ih. Osobito kad se radi o gradu.

Tako bi trebali funkcionirati i reklamni billboardi na ulazima u Dubrovnik, turističku meku Hrvatske, grad koji se (pre)često stavlja u kontekst najbogatijeg u Hrvatskoj. Međutim, ulazi u Dubrovnik izgledaju, kad bi smo bili blagi, pomalo zastarjelo.

Naime, natpisi ‘Welcome to Dubrovnik’ su valjda nepromijenjeni iz doba kad su prvi put postavljeni, a to je sigurno preko 20 godina (ili se možda retro đir vratio u modu?). Na području Ilijine glavice posjetitelji Dubrovnika koji dolaze iz smjera Konavala, točnije aerodroma (što je vrlo često), vjerojatno ostanu s upitnikom poviše glave, kad ugledaju popucala bijela i crvena slova. Što je još tužnije, 50 metara niže dočeka ih moderna elektronska reklama na kojoj se počesto vrte događaji koji su često neažurirani.

Priliči li ovaj ‘dizajn’ ulaza gradu koji se diči svojim prihodima tijekom ljetnih mjeseci, koji daje velike novce za replike prijestolja Igre koja odlazi iz Dubrovnika tjedan dana nakon toga? Grad koji se ‘šminka’ modernim detaljima, dok s druge strane smeće na sve strane, jezive gradske prometnice, te u konačnici i ulazi u grad koji su van svog vremena stoje neuređeni i potpuno van konteksta vremena.

Vjerujemo kako postavljanje novih natpisa ne bi trebalo biti previše skupo, osobito nakon prihoda ovogodišnje sezone. Osim ako i ovu ideju, kao i pločice za ‘golaće i kupače’, nije sabotirao taj nesretni proračun…

Pročitajte još

ŽARKO DRAGOJEVIĆ O CENTRU ZA MLADE Zahvalan da je osnovan, imamo dugoročnu viziju!

Ivana Mijić Vulinović

Pronašli ste psa na ulici? Evo što trebate napraviti

Dulist

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije predstavljena na Nordic Roadshow-u 2024

Dulist