Ministarstvo financija, Porezna uprava provodi projekt Digitalne transformacije Porezne uprave. Cilj Projekta je izgradnja novog informacijskog sustava koji će moći odgovoriti zahtjevima suvremenog digitalnog poslovanja te olakšati i učiniti još dostupnijim elektroničke usluge i servise građanima, poduzetnicima i drugim tijelima državne uprave.
-Navedeni Projekt predstavlja modernizaciju kompleksnog informacijskog sustava Porezne uprave, koji je izrađen 1988. godine te se kroz godine nadograđivao na infrastrukturnoj platformi koja zbog svojih tehnoloških ograničenja ne može odgovoriti zahtjevima suvremenog digitalnog poslovanja – objašnjavaju iz Porezne uprave, te mole građane za strpljenje i razumijevanje s obzirom da će u ovom razdoblju biti nedostupno nekoliko elektroničkih usluga i servisa: dodjela OIB-a i dohvat podataka iz Evidencije OIB-a, usluge unutar sustava eGrađani i predaja obrasca JOPPD-a te ostalih obrazaca i prijava. Ujedno, neće biti dostupno ni izdavanje Potvrda, predaja zahtjeva za izdavanje Porezne kartice, sudjelovanje u Nagradnom natjecanju “Bez računa se ne računa” te prijava poslovnih prostora u fiskalizaciju. Također, bit će onemogućeno i korištenja START usluga FINA-e, prijava djeteta kroz sustav e-novorođenče, prijava na natječaj za EU fondove i druge slične usluge- poručuju iz Porezne uprave.
-Kako se radi o izvanrednim okolnostima nedostupnosti sustava, porezni obveznici koji će u navedenom razdoblju isplaćivati plaću i mirovinu, predaju obrasca JOPPD-a izvršit će po dostupnosti sustava. Tako predani JOPPD obrasci smatrat će se predanim u zakonskom roku – napominju iz Porezne uprave.