Svi oni koji su u posljednje vrijeme odlučili potražiti neke podatke na Internetu vezane za tri dubrovačke komunalne tvrtke, mogli su primijetiti značajne promjene kad je riječ o njihovim web stranicama.
Riječ je, naime, o grafičkom redizajnu web stranica Vrtlara, Čistoće i Vodovoda, koji je pak, napravio kompletan rebranding tvrtke. Stoga nas je zanimalo tko je komunalcima radio redizajn stranica, ali i koliko je to dubrovačke građane koštalo.
Izgleda kako je samo Vrtlar za ova posao iskoristio dubrovačku pamet. Naime, prema riječima direktorice Alme Majstorović, Vrtlar se, nakon konzultiranja i preporuke odlučio za dubrovački obrt ‘Dromedar’, a trošak redizajna iznosio je oko 6 tisuća kuna. Redizajn je bio nužan, rekla je Majstorović, sukladno novim ponudama i uslugama ove tvrtke.
Članak u cjelosti pročitajte u tiskanom izdanju DuLista.