Karla Labaš, PR & Marketing menadžerica Dubrovačkih ljetnih igara dobitnica je PRO PR Globe Awards za 2022. godinu. Uz nju, nagradu su osvojili Marina Bolanča Radunović, vlasnica i direktorica PR agencije Abeceda komunikacije, Davor Jakovac, voditelj internih komunikacija i korporativne kulture Hrvatske pošte d.d. te Vlatka Vučić-Marasović, službenica za informiranje Zadarske županije iz Hrvatske.
PRO PR GLOBE Awards jedini je program nagrađivanja pojedinaca, koji svojim radom doprinose boljoj percepciji pozicioniranja profesije odnosa s javnošću na globalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini.
Ovo je jedinstveni program nagrađivanja, fokusiran na dodjelu priznanja pojedincima, a ne projektima. Specifičan je i po tome što je namjenjen pojedincima, koji su u suradnji sa svojim timovima i suradnicima, vodeći se za etikom poslovanja i standardima struke, uspjeli ostaviti trag na području odnosa s javnošću.
Povjerenstvo, koje uključuje bivše dobitnike ove nagrade i članove organizacijskog odbora, odlučuje o dobitnicima na temelju podataka prikupljenih nakon postupka nominacije, što uključuje: pregled biografije, medijske objave i druge relevantne javne izvore informacija koje mogu potvrditi vjerodostojnost i stručnost kandidata u procesu nominacije i odabira za PRO PR GLOBE Awards.
Od 2017. godine, PRO PR GLOBE Awards jedini je program dodjele nagrada u kojem pobjednike nominiraju i četiri svjetske komunikacijske udruge: International Public Relations Association (Međunarodna udruga za odnose s javnošću) – IPRA, International Communication Consulting Organisation (Međunarodna organizacija za komunikacijsko savjetovanje) – ICCO, The Public Relations and Communications Association (Udruga za odnose s javnošću i komunikaciju) – PRCA i Chartered Institute of Public Relations (Ovlašteni institut za odnose s javnošću) – CIPR.
U sklopu PRO PR GLOBE Awards, dodijelit će se tradicionalno i priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i Infigo Award za poseban doprinos razvoju upravljanja komunikacijama.
Nagradu su osvojili i: iz Slovenije Katja Fašink, direktorica komunikacija u ELES Grupi, Laura Štraus Vuk, stručnjakinja za odnose s javnošću u Založbi Mladinska Knjiga, Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB GRUPI (Nova Ljubljanska Banka), iz Velike Britanije: Ian Farrow, direktor u Westco Trading LTD (Westminster Council), Liz Ostermann, VIP službenica za odnose s javnošću u Saint Hill Castle and Manor, Mandy Pearse, direktorica Seashell Communications, iz Srbije: Jelena Zlatanović, stručnjakinja za korporativni marketing i komunikacije u MOL-u (Magyar OLaj- és Gázipari Részvénytársaság) i Emilija Lilić, menadžerica internih komunikacija u Tigar Tyresu, iz Ujedinjenih Arapskih Emirata: Khaled AlShehhi, izvršni direktor marketinga i komunikacija u Uredu za medije Vlade UAE, iz Bosne i Hercegovine: Misijana Brkić-Milinković, voditeljica korporativnih komunikacija u HT Eronetu, Aleksandra Marković, voditeljica odnosa s javnošću i marketing menadžerica u Tropic & Moj Market, Melisa Čengić, voditeljica odnosa s kupcima, voditeljica marketinga te menadžerica odnosa s javnošću u Porsche-u, iz Kraljevine Nizozemske: Erik den Hoedt, direktor operacija u Ministarstvu općih poslova, iz Italije: Vicenzo LeVoci, generalni sekretar Venecijanskog kluba (Club of Venice), iz Crne Gore: Dejan Lučić: stručni suradnik na Sveučilištu Crne Gore, Mitar Vučković, interni komunikacijski stručnjak u Elektroprivredi Crne Gore, Amer Ramusović, glasnogovornik i menadžer odnosa s javnošću Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, iz Vijetnama: Mai Anh Le, regionalna menadžerica Global PR Hub-a, iz Sjeverne Makedonije: Maja Bajalska – Georgievska, voditeljica korporativnih komunikacija u TAV Makedonija, iz Sjedinjenih Američkih Država: Mary Beth West, strateg za odnose s javnošću u Fletcher Marketing PR te iz Mađarske: Zsófia Bánhegyi, direktorica marketinga i komunikacija u Szerencsejáték Zrt.