Aktualno

CA prizemljila čak četiri zrakoplova

aerodrom cilipi croatiak011

Zrakoplov dash Croatije Airlinesa jučer ujutro nije poletio iz Zagreba u Bruxelles zbog tehničkog kvara.

Putnici su preusmjereni na druge linije, a dash je ostao na zemlji.

Poremećaj u redu letenja

Tako je nastavljen niz problema s dashevima hrvatskog nacionalnog prijevoznika, koji se gotovo svakodnevno kvare ili imaju indikacije kvarova. Ukupno su jučer ujutro izvan pogona tako bila čak četiri zrakoplova CA, tri zbog kvarova, a jedan zbog redovnog održavanja, piše vecernji.hr.

CA ukupno u floti ima 13 zrakoplova, sedam airbuseva i šest dasheva.

Osim dasha koji je trebao letjeti u Bruxelles, prizemljen je još uvijek i dash koji je sletio na nos u Zürichu, a na popravku je bio i airbus koji prekjučer nije poletio iz Zagreba u Pariz zbog tehničkog kvara. Jedan pak airbus je u hangaru na redovnom pregledu koji će trajati još najmanje dva tjedna.

Zbog pomanjkanja vlastitih aviona Croatia Airlines bila je prisiljena unajmiti tuđe zrakoplove.

– Kako bi se planirani red letenja održao u najvišoj mogućoj mjeri, kompanija je kratkoročno unajmila dva zrakoplova inozemnih kompanija – navode u CA. No nisu htjeli otkriti od kojih su aviokompanija unajmili avione. Kako doznajemo, radi se o jednom zrakoplovu slovenskog Adria Airwaysa i jednom zrakoplovu bugarskog BH Aira.

Ipak, toliko aviona izvan pogona utjecalo je djelomično na red letenja hrvatskog nacionalnog prijevoznika pa je tako jučer otkazan jutarnji let iz Zagreba u Dubrovnik te su putnici otputovali na krajnji jug Hrvatske dva sata poslije.

No tijekom dana situacija s flotom CA se ipak poboljšala pa je tako ponovno u pogon stavljen dash koji je trebao u rano jutro letjeti u sjedište Europske unije, a u međuvremenu je popravljen i airbus.

Incident u Zürichu

Iako je Croatia Airlines imala problema s dashevima i prije, problemi s tim avionima ipak su došli u centar pažnje nakon incidenta u Zürichu 26. rujna kad se nije htio otvoriti prednji stajni trap. Samo dva dana poslije tog incidenta dash koji je letio na liniji Zagreb – Dubrovnik – Rim morao je sletjeti u Split zbog indikacije da postoji pogreška.

Dva dana nakon toga, 30. rujna dash CA nije poletio iz Beograda u Split zbog indikacije kvara na motoru. Stoga su aviomehaničari iz Zagreba morali ići u Beograd kako bi otklonili taj kvar.

Niz kvarova na dashevima CA nastavljen je 8. listopada kada se nakon polijetanja iz Dubrovnika u Atenu pojavila indikacija da su otvorena prednja prtljažna vrata na avionu. Stoga se taj dash morao vratiti u zračnu luku u Čilipima gdje je izvršena tehnička provjera, nakon koje je avion opet poletio u glavni grčki grad.

Airbusevi zadaju manje problema nego dashevi. Osim tehničkog kvara na airbusu koji je prekjučer trebao letjeti u Pariz, u zadnje vrijeme bio je još samo jedan problem s tim avionom u floti CA, i to kad je zbog problema s hidraulikom airbus koji je letio na liniji Pula – Frankfurt 13. kolovoza ove godine morao sletjeti u Zagreb, piše Večernji list.

Pročitajte još

UVALA LAPAD PRAZNA Maturanata nema ni na vidiku

Dulist

ČESTITKE Dodijeljene diplome polaznicima tečaja hrvatskog jezika za strance

Dulist

PRONAŠLI SMO JE Uginula morska kornjača završila na obali u Posatu

Dulist