E to je upravo reklama koja nam treba, jer ljeti smo i tako puni gostiju sa svih strana. Naime, svjetski poznati i priznati britanski časopis Telegraph svojim je čitateljima preporučio da posjete Dubrovnik u jesen. To je, napisali su, najidealnije doba godine za posjetiti i istražiti ovo ‘nevjerojatno mjesto’. Jer je ugodno vrijeme,a nema nesnosne vrućine ni ljetne gužve.
Za jutarnje ure se preporuča posjet našoj pjaci, kao i šetnja zidinama, te ‘domaća torta u slastičarnici Gianni’. U opsežnom članku potanko se navode i opisuju naše znamenitosti. Preporuča se popeti na Srđ odakle puca najljepši pogled na Grad, uzimanje neke od vođenih tura kao i upoznavanje Grada kroz filmske priče, te uživanje u sjajnoj lokalnoj gastronomiji.
Za zaključiti da je da nas kompetentni i renomirani ipak hvale. Naravno uvijek itekako ima prostora na napredak, ali prenošenjem u medijima dojmova nekih tamo influencera koji nas blate jer smo ‘preskupi’, ‘dosadni’ i slično, stvara se posve pogrešan dojam. Naravno svatko ima pravo na dojam i mišljenje, ali na nama je da procijenimo čije je mišljenje relevantno, a čije ne! Parametri za tu procjenu su vrlo jasni, pa ne bi trebao biti problem.
Slijedeća vijest