Iako je još od kraja rujna kroz sustav e-Građani dostupan Portal za pacijente pod nazivom Portal zdravlja, iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje napominju kako to nije slučaj i s mobilnim portalom. Naime, iz HZZO-a ističu kako je u medijima pogrešno interpretirana informacija kako je mobilni portal za pacijente već krenuo s radom.
-Mobilni portal za pacijente, koji će omogućiti komunikaciju pacijenata s liječnicima putem mobilnog telefona spreman je za puštanje u rad, no o točnom datumu početka njegovog rada pravovremeno ćemo izvijestiti javnost.
Kroz aplikaciju uz pomoć mobilnog uređaja bit će moguće naručivanje u ordinacije obiteljske medicine, slanje zamolbe za obnovu kronične terapije, a bit će moguće poslati i zamolbu za neke uobičajene administrativne dokumente, npr. doznake.
Pristup mobilnom portalu pacijentima će omogućiti njihov izabrani doktor kod kojeg dobiti lozinku za ulaz u mobilni portal.
U ovom trenutku mobilnu aplikaciju moglo bi koristiti 1/3 građana RH ili 1,5 mil. osiguranika HZZO-a, a za komunikaciju putem mobilnog portala bit će dostupno ukupno 939 timova opće/obiteljske medicine, 165 pedijatrijskih timova, 140 ginekoloških te 372 timova dentalne medicine. U najskorije vrijeme planira se da će mobilna aplikacija biti dostupna svima – navode iz HZZO-a dodajući kako je mobilni portal siguran komunikacijski kanal, a pri tom je ta ista komunikacija automatski evidentirana u kartonu pacijenta. Liječnik će, temeljem profesionalne procjene odlučiti kada treba pozvati pacijenta u ordinaciju.
S druge strane, građani od 20. rujna kroz Portal za pacijente mogu vidjeti svoje propisane i preuzete lijekove u ljekarnama te nalaze i otpusna pisma iz bolnica i ustanova specijalističko-konzilijarne zdravstvene zaštite (SKZZ).
Do sada je Portalu za pacijente pristupilo oko 2500 građana.