Aktualno

71 milijun kuna za oglašavanje HTZ-a

matesic lorencin

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na današnjoj, 19. sjednici, prihvatilo je prijedlog budžeta HTZ-a za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora, čime nastavlja s pripremama naredne turističke sezone.

Tako su današnjim prihvaćanjem prijedloga definirani ukupno planirani iznosi za oglašavanje po novim modelima za oglašavanje.

Za model I planiran je iznos od 12,4 milijuna kuna, za model II 9,3 milijuna, za model III 24,8 milijuna kuna, za model IV 15,5 milijuna te za model V 9 milijuna kuna, koji će se financirati iz sredstava za nerazvijene.

-Pripreme za sezonu 2014. počele su ranije no inače, kako modelima za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora, tako i aktivnom promocijom na inozemnim tržištima, te vjerujemo da će biti jednako uspješna, ako ne čak i uspješnija od ovogodišnje. Po prvi puta, kao temelj za izradu Strateškog marketinškog plana za razdoblje 2014.-2020., rade se istraživanja tržišta u šest radnih zadataka i to: proces usvajanja brenda i primarna potražnja, pozicioniranje brenda i konkurenta, evaluacija elemenata brenda (vizualni identitet/slogan), ponašanje kupaca/klijenata, stav i percepcija poslovnog sektora, uvid u korištenje društvenih mreža od strane potrošača (Social media intelligence), čiji će rezultati definirati naše strateške i operativne aktivnosti za razdoblje 2014.-2020. i koji će biti predstavljeni na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma – istaknula je Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice.

Kako je u tijeku izrada novog Plana koji će dati nova usmjerenja za pripremu i provedbu kampanja na tržištima u 2014. godini, Turističko vijeće prihvatilo je prijedlog preraspodjele sredstava za programom predviđene aktivnosti HTZ-a u 2013. godini, kojim će se pojačati aktivnosti vezane uz produkciju multimedijalnih materijala, banke fotografija i suvenira, brošura i info kolaterala, za koja Programom rada inicijalno ili nisu bila predviđena sredstva, ili ne u dovoljnoj količini, kao i upravljanje internet stranicom, posebno u smislu novog, zanimljivog projekta u online komunikaciji u B2B segmentu.

Riječ je o projektu fleksibilne web platforme koja se, prema potrebama, može modificirati potrebama različitih tržišta i ciljnih segmenata korisnika, pod nazivom 'Stručnjak za Hrvatsku'.

Aktivnom promocijom Hrvatske povodom ulaska u EU potrošena je veća količina promotivnih materijala od predviđenog, a kako neke stavke iz Programa rada, kao što su Marketing brendovi Hrvatske, viralna kampanja, rezervacijski sustav i TIS, nisu realizirane, jer se čeka prihvaćanje novog SMPHT-a, odlučeno je da se sredstva u ovom trenutku prebace na neophodne stavke.

Na sjednici je još jednom izraženo zadovoljstvo uspješnom sezonom odnosno povećanjem broja dolazaka od 5,45 posto i noćenja od 3,33 posto u prvih osam mjeseci ove godine.

Istaknuto je kako pokazatelji ukazuju na trend skraćenja prosječne duljine boravka gostiju u destinacijama, odnosno veću mobilnost i naglašeno je kako svi dionici u sektoru moraju i dalje jačati suradnju kako bi i nadolazeća turistička sezona bila uspješna.

Pročitajte još

CISTERNE NA TERENU I DANAS Neugodni mirisi i dalje prisutni u mreži dijela sustava Palate

Dulist

[FOTO] Blagdanska radionica u Orsana

Dulist

Bolnici 70 tisuća eura za prostor za centralnu pripremu parenteralnih pripravaka

Dulist