U ožujku je u Hrvatskoj prodano 5420 novih putničkih vozila što je 31,6 posto više nego u istom mjesecu prošle godine kada ih je prodano 4119.
U prva tri ovogodišnja mjeseca ukupno je prodano 10876 novih vozila, 19 posto više u odnosu na isto razdoblje 2016. kada se ta brojka zaustavila na 9129 prodanih primjeraka, podaci su agencije Promocija plus.
Najprodavaniji model ovogodišnjeg ožujka bila je Opel Astra koje je prodano 345 komada, slijede Renault Clio (290) i Ford Focus (251). Od premium marki tijekom trećeg mjeseca hrvatski su kupci postali vlasnici i osam Jaguara, dva Porschea i jednog Maseratija. Put do kupca pronašlo je i 236 Audija, 179 BMW-a i 119 Mercedesa.
Od siječnja do kraja ožujka najviše novih vozila, njih 1501, prodao je Volkswagen (VW), slijedi Škoda, članica istog koncerna, sa 1006 prodanih vozila, treći je Opel (953), potom Renault (893) i Suzuki (702).
Prema vrsti pogona, također za razdoblje od tri mjeseca, 41 posto prodanih vozila (4447) bilo je na benzinski pogon, 59 posto na na dizelski (6427). Prodana su tek dva električna vozila, ni jedan hibrid niti vozilo na LPG.